wtorek, 18 lipca 2017

Nowe projektantki

Hej, hej.
Dziś wyjątkowy post. Do naszego grona dołączyły dwie nowe bardzo uzdolnione dziewczyny. Od sierpnia będą Was inspirowały swoimi cudnymi pracami. Serdecznie zachęcamy do komentowania ich prac :-)




A teraz trochę informacji na ich temat:




 Mam na imię Jola, jestem szczęśliwą, spełniona mamą dwójki dzieci - synka Jakuba i córki Wiktorii. Rękodziełem zajmuję się od 2010 roku, początkowo było to hobby, odskocznia od obowiązków dnia codziennego. Z czasem wciągało mnie to coraz bardziej i zamarzyło mi się, by pasja stała się również sposobem na życie. 

W międzyczasie w 2013 roku powstał blog, oraz narodziła się tez nazwa "Pasją przeplatane". Próbowałam chyba wszystkich technik, jednak najbliższe memu sercu były: papierowa wiklina, potem szydełko, aż w końcu pałeczkę przejęło szycie, a teraz konkurencję robi mu foamiran. 

Pierwsze prace były krzywe i nieforemne, jednak byłam konsekwentna w dążeniu do jakości. I tak w 2015 roku sytuacja na etacie zmusiła mnie do złożenia wypowiedzenia, była to doskonała okazja do spróbowania swoich sił, teraz po prawie dwóch latach mogę powiedzieć, iż była to dobra decyzja. Czuję się spełniona w tym co robię, ale również ciągle próbuję nowych technik i się rozwijam.

Prace Joli, prócz bloga Foamiran Polska możecie także podziwiać na jej osobistym blogu Pasją przeplatane :-)





Mam na imię Małgośka. W świecie scrapowym pojawiam się tu i ówdzie jako Madośka. Tworzeniem z papieru zajmuję się od ponad 4 lat. Początkowo były to głównie kartki. Proste formy z użyciem grafik. Kiedy jednak zaczęłam zgłębiać tajniki mediowania oraz poznałam foamiran to przepadłam. 

W moich pracach bardzo często (chyba nawet zawsze) odnajdziecie kompozycje kwiatowe. Dzieje się tak, iż jestem wielką miłośniczką kwiatów. Nie jest zatem dziełem przypadku, że od 12 lat prowadzę kwiaciarnię pod nazwą "Ładne kwiatki". To tam właśnie sprzedaję swoje prace.
Na co dzień jestem mamą dwóch urwisów oraz żoną maniakalnego miłośnika muzyki. W wolnych chwilach (których nie mam zbyt wiele) czytam, czytam i jeszcze raz czytam.

Prace Małgosi, prócz naszego bloga Foamiran Polska możecie także podziwiać na jej blogu osobistym Madośka :-)

3 komentarze: